Politechnika Lubelska prowadzi studia w języku polskim, na następujących kierunkach studiów.
|
kierunek |
|
wydział |
stopień |
|
Budownictwo |
|
WBiA |
I, II |
|
Architektura |
|
WBiA |
I, II |
|
Elektrotechnika |
|
WEiI |
I, II |
|
Informatyka |
|
WEiI |
I, II |
|
Inżynieria multimediów |
|
WEiI |
I |
|
Inżynierskie zastosowania informatyki w elektrotechnice |
|
WEiI |
I, II |
|
Mechatronika |
|
WM+WEiI |
I, II |
|
Inżynieria biomedyczna |
|
WM+WEiI |
I, II |
|
Mechanika i budowa maszyn |
|
WM |
I, II |
|
Transport |
|
WM |
I, II |
|
Inżynieria produkcji |
|
WM |
II |
|
Inżynieria materiałowa |
|
WM |
II |
|
Zarządzanie i inżynieria produkcji |
|
WM |
I |
|
Inżynieria pojazdów |
|
WM |
I |
|
Wzornictwo przemysłowe |
|
WM |
I |
|
Robotyzacja procesów wytwórczych |
|
WM |
I |
|
Inżynieria środowiska |
|
WIS |
I, II |
|
Inżynieria recyklingu |
|
WIS |
I |
|
Energetyka |
|
WIS |
I |
|
Inżynieria odnawialnych źródeł energii |
|
WIS |
I |
|
Matematyka |
|
WMI |
I, II |
|
Edukacja techniczno- |
|
WMI |
I, II |
|
Inżynieria bezpieczeństwa |
|
WMI |
I |
|
Cyberbezpieczeństwo |
|
WMI |
I |
|
Informatyka Techniczna |
|
WMI |
I |
|
Inżynieria i analiza danych |
|
WMI |
I, II |
|
Zarządzanie |
|
WZ |
I, II |
|
Finanse i rachunkowość |
|
WZ |
I |
|
Marketing i komunikacja rynkowa |
|
WZ |
I |
|
Sztuczna inteligencja w biznesie |
|
WZ |
I |
|
Rachunkowość i controlling |
|
WZ |
II |
|
Inżynieria logistyki |
|
WZ |
I |
Oznaczenia:
WBiA -
WEiI -
WM -
WIS -
WZ -
WMI -
Stopnie kształcenia:
I – studia inżynierskie (trwają 3,5 roku), a na kierunkach Zarządzanie, Finanse i rachunkowość oraz Marketing i komunikacja rynkowa -
II – studia magisterskie trwają trzy semestry, a na kierunkach Zarządzanie, Matematyka -

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17

Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji. Unia Europejska ani Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji nie ponoszą za nie odpowiedzialności.